Email marketing
E-mail marketing je veľmi dôležitou súčasťou každého online podnikania. Čo je e-mail marketing a ako ho robiť tak, aby prinášal výsledky.
Email marketing
E-mail marketing je veľmi dôležitou súčasťou každého online podnikania. Čo je e-mail marketing a ako ho robiť tak, aby prinášal výsledky.
Email marketing patrí medzi marketingové kanály, ktoré nie je ľahké podceňovať. Je pravda, že väčšina reklamných zdieľaní, ktoré do schránky dorazia, skončí v hromadnej pošte alebo zostanú neotvorené. Stále, ale platí, že email marketing je efektívnou cestou, ako komunikovať so svojimi zákazníkmi. Aby Vám emailing fungoval dobre, mali by ste sa držať niekoľkých základných pravidiel.
Rozosielanie hromadných emailov je totiž chodenie po tenkom ľade. Neustále budete balansovať v prípade, že emailov rozošlete málo, nemusí byť kampaň príliš efektívna. Naopak masové rozosielanie emailov na dennej báze sa ale rovná pomaly spamovaniu a predaje Vám to nie vždy zaručene zvýši. Pri spamovaní si treba dať pozor na to, že si môžete skôr uškodiť. Rozhodne nekupujte databázy emailov, to je cesta do pekla.
Z toho Vám vyplýva prvé pravidlo emailingu. Slovo spam by sa malo stať pre Vás strašiakom. Je veľmi dobré premyslieť si stratégiu ako často a akú formu emailov si zvoliť, aby ste oslovili zákazníka. Nikto nestojí o nevyžiadanú poštu. Aj Vy rovnako, ako Vaši zákazníci chcete dostávať iba originálny, pekne spracovaný obsah, ktorý Vás zaujíma a relatívne ponuky, ktoré Vás presvedčia k nákupu. Takýto email si každý príjemca rád otvorí a možno aj rád nakúpi 🙂
Prečo je email marketing v súčasnej dobe tak atraktívny?
- Je merateľný ako väčšina vecí na internete.
- Je okamžitý to znamená, že keď poviete, že pošlete nejakú informáciu teraz, bude doručená takmer okamžite.
- Je cielený pokiaľ pracujete so segmentmi a máte filtrovanú databázu, tak môžete veľmi presne posielať správy na konkrétnych príjemcov
- A to najhlavnejšie je lacný pokiaľ porovnáme s inými marketingovými kanálmi a možnosťami propagácie a komunikácie s klientmi.
Čo ponúkame?
- Stratégia email kampane
- Návrh a tvorba komunikačnej mapy
- Vytvorenie textov emailov
- Grafické spracovanie emailov
- Vytvorenie a spravovanie kampane cez náš komunikačný kanál
Ceny:
- Vytvorenie kompletnej stratégie email kampane + komunikačnej mapy = dohodou
- Vytvorenie newslettru (vy dodáte obrázky + texty) = zdarma v cene balíku
Balíky rozosielania emailov – JEDNORÁZOVÉ (1 email):
- do 500 emailov = 40 eur
- do 1000 emailov = 55 eur
- do 3000 emailov = 90 eur
- Viac ako 3000 emailov = dohodou
(Jedná sa o jednorázovú službu vytvorenia jedného newslettru s Vami dodanými textami a obrázkami, platíte len za počet odoslaných emailov)
Balíky rozosielania emailov – MESAČNE (maximálne 4 newslettre / mesiac):
- do 500 emailov = 70 eur / mesiac
- do 1000 emailov = 90 eur / mesiac
- do 3000 emailov = 150 eur / mesiac
- Viac ako 3000 emailov = dohodou
- Ceny platia pri min. 3 mesačnej viazanosti
(jedná sa o službu vytvorenia newslettrov s Vami dodanými textami a obrázkami na mesačnej báze, to znamená že platíte za počet odoslaných emailov za daný mesiac ak máte napríklad 500 emailových adries a dohodnete si odosielanie 4 x do mesiaca, jedná sa tým pádom o balík do 3000 emailových adries (kontaktov) a cena je 150 eur / mesiac)
Súčasťou rozosielania je podrobný report o úspešnosti kampane.
Nie sme platcami DPH, ceny sú konečné.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára